woensdag 4 december 2013

REDKEN ALL SOFT LINE



In het november artikel van mijn Current Wants hebben jullie mijn Redken verlangen al even kunnen spotten. Ik verf mijn haren ongeveer sinds mijn 16e en helaas is dat ook duidelijk zichtbaar. Het feit dat ik vorige zomer voor een ombre look ging en hiervoor (tot twee keer toe!) mijn punten bleekte werd mijn haar helaas fataal. Mijn punten waren helemaal uitgedroogd, dood en pluizig.

Ik besloot om mijn haar even een tijdje met rust te laten en te investeren in goede haarproducten. Het aanschaffen van een CHI stijltang afgelopen zomer heeft zo mijn probleempjes gedeeltelijk verholpen maar toch was ik niet helemaal tevreden. Toen ik tijdens mijn laatste kappersbezoek werd gewezen op het kappersmerk Redken, besloot ik een aantal mini's aan te schaffen.


Nadat ik ze thuis had uitgeprobeerd was ik echt flabbergasted van het resultaat. Al na deze eerste wasbeurt voelde mijn haar stukken minder droog en waren mijn lokken heerlijk zacht! De mini's die ik aanschafte waren echter van de Redken Color Extended lijn, en aangezien ik dus een tijdje wil stoppen met verven liet ik mij voor de full version adviseren door de kapper. Ik verliet de winkel uiteindelijk met een shampoo, conditioner en masker van de All Soft lijn, een andere lijn als die ik eigenlijk tussen mijn Current Wants had staan.

Deze All Soft lijn is speciaal ontwikkeld voor droog, broos en breekbaar haar. Ideaal voor mij, aangezien mijn haar het afgelopen jaar een dag na een kappersbezoek alweer droog aanvoelde(!!!). Speciale ingrediĆ«nten(o.a. IPN) zullen de imperfecties in mijn haar op moeten vullen en moeten leiden tot zacht, glanzend en pluisvrij haar. 
Ik ben benieuwd!

De kapster leerde mij ook dat ik na shampoo niet eerst conditioner maar het masker moet gebruiken. Dit omdat shampoo je haarschubben open zet en het masker op deze manier veel beter in je haar kan trekken. De conditioner moet worden gebruikt als afsluiter om zo ook je haarschubben weer te sluiten. 

In combinatie met een korting van 10,50 (die ik kreeg omdat ik een mijn eerder de mini's aanschafte) kocht ik de All Soft shampoo en conditioner voor 32,50(adviesprijs 43,-). Het masker kreeg ik er vanwege een actie ook nog eens gratis bij. Ik ben zelf erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat en hou jullie zeker op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten