vrijdag 13 december 2013

THE GOOD NEWS



Zoals ik in mijn eerste post al door liet schemeren staan er hele spannende tijden voor de deur. Afgelopen februari begon ik aan de studie Fashion Small Business en Retail Management aan Stenden Hogeschool te Leeuwarden en komende febrauri begint voor mij dus mijn tweede jaar. Binnen mijn studie betekend dit dat ik vanaf dan twee keer een half jaar op stage moet en guess what? Deze geluksvogel is aangenomen op de redactie van Wehkamp.nl!

Ik moet toegeven dat ik toch nog wel wat rare blikken krijg. Wehkamp? Dat iets wat oubollige bedrijf met het dikke magazine? Maar niets is minder waar. Wehkamp.nl is een prachtig bedrijf dat zichzelf in deze tijden van crisis nog steeds enorm weet te ontwikkelen. Ze zijn ambitieus, eigenzinnig en werken hard aan het vernieuwen van hun reputatie.

 Vanaf 2013 is er een geheel nieuw en fris team samengesteld om een nieuw concept binnen Wehkamp.nl vorm te geven; het magazine. In november gaf Wehkamp.nl namelijk haar allereerste e-magazine uit. Een magazine die de klant volop moet inspireren in de breedste zin. Inspireren in het samenstellen van outfits, het inrichten van je huis en zelfs het doen van je make-up!


 
Naast inspiratie bied het e-magazine ook een aantal andere leuke snufjes. Zo zijn er video tutorials in het magazine te vinden en kiest de redactie iedere maand een persoon uit die zij bewonderen om diegene vervolgens een cadeaubon aan te bieden van 250,-. 

Ik denk dat het een ontzettend slimme zet is van Wehkamp.nl en ik dat dit concept hun doelgroep enorm kan vergroten! Zelf vind ik het ook altijd heerlijk om inspiratie op te doen in bladen of op Pinterest en het e-magazine van Wehkamp.nl voeg ik nu zeker aan mijn lijstje toe!


Maar de grote hamvraag is nu natuurlijk, wat ga ik dan precies bij Wehkamp.nl doen? Ik vind het zelf allemaal nog heel spannend maar ik zal voornamelijk de copywriter en stylist veel ondersteunen. Dit betekend dat ik zal helpen met werven van informatie voor de stukjes op de website en het samenstellen van setjes voor fotoshoots. Sounds like fun huh? Mij lijkt het in ieder geval geweldig en ik kan niet wachten om in februari aan mijn stage te beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten