donderdag 26 december 2013

KATY PERYY KILLER QUEEN EAU DE PARFUM


Hij ligt al een tijdje in de winkels. In september lanceerde Katy Perry namelijk al haar derde(!) eau de parfum met de naam Killer Queen, gebaseerd op het nummer Killer Queen van Queen. Van haar eerste twee geuren, Purr en Meow , had ik echter nog helemaal niks vernomen dus het feit dat Katy Perry een parfumlijn heeft was voor mij compleet nieuw.

Om heel eerlijk te zijn loop ik veel parfums die zijn ontwikkeld door celebs vaak voorbij. Waarom? Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik heb vaak het idee dat vrijwel iedere celeb wel zijn eigen parfumlijn begint maar de super enthousiaste reacties over deze geuren blijven naar mijn idee altijd uit. Maar! (ja, er is een maar!) Toen ik eind september op een blog een interview las met Katy Perry over haar nieuwe parfum werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig. Bij mijn eerst volgende bezoekje aan de Ici Paris XL spoot ik het geurtje op mijn polsen en je raad het al; ik was verkocht!  


Killer Queen wordt beschreven als een geur voor de zelfverzekerde en machtige vrouw(of ik mezelf hiermee kan identificeren weet ik nog zo net niet, haha) met een flacon dat geïnspireerd is op de scepter van een koningin. De diep fluweelrode flacon in de vorm van een geslepen steen met daarop een gouden kroon als dop doen mij inderdaad denken aan iets koninklijks. 

De geur wordt geopend door ingrediënten als wilde bres, pruim en bergamot. Deze worden gevolgd door rode fluweelbloemen, Arabische jasmijn en rainbow plumeria in het hart van de geur. Killer Queen sluit af met onder andere pruim, vloeibare praline en natuurlijk patchoeli. Ontzettend veel luxe ingrediënten dus!


Killer Queen doet mij een beetje denken aan Flower Bomb van Viktor & Rolf maar dan net even minder zoet. Waar ik Flower Bomb voor sommige gelegenheden net niet passend genoeg vind is Killer Queen dat eigenlijk altijd wel. Killer Queen blijft lang hangen en dat is precies wat een eau de parfum hoort te doen! Ook de prijs van de geur maakt Killer Queen erg aantrekkelijk. Ikzelf kreeg de 30ml variant van mijn moeder maar vanaf onderstaande prijzen is Killer Queen verkrijgbaar bij de parfumerie!

Killer Queen Eau de Parfum 15ml €13,95
Killer Queen Eau de Parfum 30ml €22,28
Killer Queen Eau de Parfum 50ml €30,38

Geen opmerkingen:

Een reactie posten