zondag 15 december 2013

NEW IN: SILVER HEELED ANKLE BOOTS



Ik ben eigenlijk nooit echt een hakken-meisje geweest. Niet dat ik ze niet in mijn kast heb staan(in tegendeel!) maar eigenlijk staan ze vrijwel allemaal maar te verstoffen op de plank. Ruim een jaar geleden bestelde ik een paar simpele zwarte ankle boots met een blokhak bij de H&M en dat is eigenlijk het enige paar schoenen met een hak(ja oké, blokhakken zijn niet echt heftige hakken maar toch) welke ik nog met regelmaat draag.

Toen ik twee weken geleden dit prachtige paar laarsjes met een zilveren hak spotte op Boohoo.com was ik gelijk verkocht! Zara heeft ook ooit eens een vergelijkbaar paar in haar collectie gehad maar helaas waren ze toen enorm snel uitverkocht. Ik bestelde ze op de gok in maat 38 en eergisteren kreeg ik ze dan eindelijk binnen.

Ik kan ze dan misschien nog niet helemaal goed beoordelen aangezien ik ze pas twee dagen heb, maar wow, wat lopen ze lekker! Ik heb zelf vrij zwakke enkels en omdat de laarsjes erg nauw aansluiten geeft dit toch een zekere 'stevigheid' aan mijn enkels. De hak is ook lekker groot dus vast blijven zitten tussen stoeptegels is gelukkig niet van toepassing, haha!

Conclusie: Tot nu toe zijn deze laarsjes echt een dikke aanrader! Ze zijn makkelijk te combineren en geven een basic outfit net even dat beetje extra! Daarnaast lopen ze heerlijk en heb ik (tot nu toe) nog geen last gehad van blaren. Ik kocht ze voor zo'n 27,- in de sale op Boohoo.com!

2 opmerkingen: