vrijdag 6 december 2013

YVES SAINT LAURENT ROUGE PUR COUTURE NO. 28 ROSE BOHEME

Toen ik vorig jaar mijn eerste Yves Saint Laurent lipstick aanschafte was ik gelijk verkocht. De formule is ontzettend romig, smeert lekker en heeft een heerlijk geurtje. Toen ik lucht kreeg van de 40% kortingsactie op alle lipsticks en lipglosses bij Ici Paris XL, wist ik niet hoe snel ik mij naar de webshop moest begeven. 

Een kleur lipstick uitkiezen via een beeldscherm gaat altijd vrij lastig maar toch besloot ik de gok te wagen. In mijn lipstick verzameling heb ik al erg veel rood en roze tinten zitten dus ik besloot te gaan voor iets heel anders; nummer 28, Rose Boheme. Een diep paarse kleur die een klein beetje richting rood neigt.
 De verpakking is as usual prachtig en in tegenstelling tot mijn eerste YSL lipstick(een YSL Rouge Volupté) is deze variant vierkant. Een minpuntje aan deze o zo glimmende case vind ik het feit dat je gauw vingerafdrukken achter laat op de huls. Maar goed, dat kan de pret zeker niet drukken!
 Als ik de dop eraf haal is de kleur net zo prachtig als ik had verwacht. Het is een mooie maar subtiel paarse kleur die naar mijn idee erg mooi zal kleuren bij mijn getinte huid.
Een swatch van de kleur op mijn hand en Rose Boheme op mijn lippen. Zoals je kunt zien is de lipstick erg romig maar worden mijn droge 'velletjes' niet geaccentueerd. De lipstick trekt mooi in mijn lippen zonder een uitdrogend gevoel achter te laten en ook na twee glazen water en een Toffifee zit alles nog goed op zijn plek!

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Rose Bohemian is momenteel verkrijgbaar bij Ici Paris XL voor slechts 19,79. Na 8 december wordt de normale adviesprijs weer gehanteerd; 32,99!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Deze zou ik ook wel willen!
    Ik ga je volgen via Bloglovin!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat de kleur donkerder zou overkomen op je lippen. Het is heel mooi!
    *Ps: er is momenteel een winactie op mijn site!

    BeantwoordenVerwijderen