zaterdag 1 februari 2014

SHOOT: BUUBLEGUM


Fotograferen doe ik eigenlijk al ontzettend lang. Op mijn 12e ontdekte ik de digitale camera van mijn ouders en besloot ik om met grote regelmaat dramatische selfies te schieten. Helaas heb ik de foto niet meer, maar ik weet nog heel goed dat de eerste foto waar ik trots op was een foto was waarop ik een papiertje met een getekende glimlach voor mijn mond hield. En jeetje, wat was ik me toch een potje trots! 

Op mijn 16e verjaardag kreeg ik van mijn ouders een spiegelreflexcamera van Canon; de 1000D. Vanaf dat moment begon ik fotografie iets serieuzer te nemen en werkte ik zelfs een aantal keren samen met echte modellen! Tijdens mijn jaar aan de kunstacademie werd er helaas zo ontzettend veel druk gezet op mijn fotograferen dat ik er een afkeer van begon te krijgen en sindsdien pak ik mijn camera er eigenlijk nooit meer bij.

Totdat! Ik eergisteren samen met een vriendinnetje in een spontane bui besloot om toch weer eens wat te experimenteren met mijn camera (en een pakje bubblegum) en dit is het resultaat!



Het zijn niet erg veel foto's maar eigenlijk best ik best wel trots op het resultaat. Ik verbaasde me er ook enorm over hoeveel ik eigenlijk geniet van fotograferen. Ik hoop heel erg dat ik het weer een beetje op kan pakken en in ieder geval met iets grotere regelmaat mijn camera er weer eens bij pak. Komende maandag begint wel mijn stage bij wehkamp.nl dus de vraag is nog maar hoeveel er van dit voornemen terecht komt, haha!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's zeg, vooral de bovenste! Heel tof!

    www.reinadelamoda.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto's ik houd ook echt van fotografie! Heb toevallig ook een artikel online gezet over fotografie! Waar bewerk je deze foto's mee? Ziet er zo tof uit! Leuk blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! X
    www.ingewm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke foto's! Je bent hier heel goed in!

    BeantwoordenVerwijderen