maandag 3 februari 2014

MY LIFE IN INSTAGRAM DECEMBER / JANUARY


Ik had me nog zo voor genomen om iedere maand trouw een My Life In Instagram update te posten, maar helaas was mijn verzameling instagramfoto's eind december nogal aan de lage kant. Natuurlijk betekent dat niet dat ik de afgelopen maanden stil heb gezeten; in tegendeel! Ik heb zo veel leuke dingen gedaan dat foto's posten op Instagram niet mijn hoogste prioriteit had, haha! Toch heb ik een aantal kiekjes geschoten en dit is het resultaat.


#1 // Mijn vriend is zolang ik hem ken al nooit echt een super romantische boy geweest. Begrijp me niet verkeerd, het is echt een schatje en ik ben stapelgek op hem, maar rozenblaadjes en uitgebreide liefdesverklaringen zijn niet aan hem besteed. Het enige cadeau dat ik ooit van hem had gekregen was een paar All Stars voor mijn verjaardag, maar daar bleef het ook bij. Totdat! Hij ineens met deze lieve Happy Socks aan kwam zetten, gewoon, zomaar, uit het niets. 'Voor je koude voeten!', super lief!!


#2 // Deze foto kende jullie al! Ik maakte hem een tijdje terug voor het artikel over mijn nieuwe transparante hard case clutch. Deze foto vond ik zo leuk dat ik besloot hem ook nog op mijn Instagram te posten.


#3 // IK GA NAAR BEYONCÉ!!! Na veel bloed, zweet en tranen(bij wijze van) lukte het me deze keer eindelijk om kaartjes voor Queen B te bemachtigen. Ook vorig jaar had ik geprobeerd om kaartjes te kunnen krijgen maar dit was helaas zonder succes. Zonder al te hoge verwachtingen ging ik ditmaal in de (online) wachtrij staan en voordat ik het wist had ik kaartjes in handen! Samen met mijn zusje ga ik nu op 18 maart(op mijn verjaardag nog wel!) dan eindelijk Beyoncé in real life bewonderen. En nu nog alle liedjes uit mijn hoofd leren...
 #4 // Deze gekke foto maakt ik samen met vriendinnetjes voorafgaand aan een avondje stappen. Ik denk niet dat ik jullie nog hoef te vertellen hoe gezellig het was, haha! 


 #5 // Toen ik tijdens een middagje shoppen met mijn zusje in de spiegels van de paskamers keek vond ik mijn haar en make-up leuker zitten dan gewoonlijk! #SELFIE!!!
#6 // Zoals ik al eerder aangaf ben ik vanaf begin februari Editorial Intern bij wehkamp.nl, een prachtig bedrijf! Zoals jullie vast wel kunnen begrijpen was ik dan ook vreselijk blij toen ik mijn contract via de post ontving. Ik heb hem gelijk(oké, nadat ik hem twee keer had doorgelezen) ondertekend en zo snel mogelijk weer terug gestuurd!


#7 //  Bovenstaande shot is niet bepaald een van mijn meest charmante, haha. Hier op blogspot kun je het niet zien maar het is eigenlijk een filmpje. Afgelopen jaar ging ik voor de tweede maal op rij met vrienden naar Tomorrowland in België en op dit filmpje is heel erg goed te zien hoe erg we het naar onze zin hebben gehad!


#8 // Een foto van mijn vriend en mij tijdens een festival vorige zomer. Meer uitleg is denk ik overbodig, haha!
#9 // Een vriendinnetje van mij had een leuke inspiratiefoto gevonden om Tumblr en in een spontane bui besloten we de foto na te maken. Het enige wat we nodig hadden waren mandarijnen, banaan en kiwi's! Leuk of leuk?

2 opmerkingen: