donderdag 28 november 2013

LUSH LEMON FLUTTER NAGELRIEMCRÉME


Hoe vaak ik wel niet een LUSH winkel in ben gelopen om er vervolgens een half uur rond te snuffelen, alles te proberen en aan te raken om uiteindelijk met lege handen de winkel te verlaten? Vaak. Veel te vaak. Afgelopen week moest ik voor een stagegesprek in Amsterdam zijn en ik kon het niet laten om wederom het LUSH paradijs in de Kalverstraat te betreden.

Ik ben zelf gek op de zeepjes van LUSH(I loooove het snoepachtige, knetterende LUSH zeepje) maar omdat ik thuis geen bad heb lijkt het aanschaffen van zo'n zeepje mij nou niet bepaald praktisch. Na een kwartier wikken en wegen besloot ik (éindelijk) een product aan te schaffen; de Lemon Flutter Nagelriemcréme. Vooral in de wintermaanden heb ik veel last van droge velletjes rondom mijn vingers die nogal pijnlijk kunnen worden. Deze créme zou nog wel een een uitkomst kunnen zijn voor dit probleem!


Toen ik eenmaal thuis gekomen het potje opendraaide wist ik gelijk waar de Lemon in de naam van de nagelriemcréme vandaan kwam. Een heerlijke citroen geur drong mijn neus binnen en hoewel ik niet bepaald fan ben van citroenen (om te eten dan, haha) vond ik deze geur toch wel heel erg lekker.

De lekker ruikende, vet-achtige substantie is erg zuinig in gebruik. Een vingertopje is genoeg om al je nagelriemen grondig in te smeren. Eenmaal uitgesmeerd over je vingers trekt het goedje vrij snel in, hoewel je nagels wel wat vettig blijven. De geur blijft lekker lang hangen en mijn vingertoppen voelen heerlijk zacht aan! Ik ben benieuwd of de Lemon Flutter mijn droge velletjes tegen gaat maar dit is zeker een goed begin.


De Lemon Flutter Nagelriemcréme is te koop in vrijwel alle LUSH filialen voor zo'n €10,65. Naast nagelriemen is de créme volgens het potje ook te gebruiken op andere droge plekjes op het lichaam. De créme is misschien wat aan de prijzige kant, maar waard is hij het zeker!

1 opmerking: