maandag 12 mei 2014

NEW IN: TILLY SUNBURST TRIANGL BIKINI




Wie kent ze niet? Op Instagram wordt je bedolven door foto's van bikinimerk TRIANGL. Stevige, maar vooral ook prachtige bikini's gemaakt van neopreen die ieder lichaam lijken te upgraden. Vorig jaar liet ik mijn oog vallen op het OLLIE model en ruim twee weken terug besloot ik dan eindelijk maar toch mijn bestelling te plaatsen. Hoewel ik erg twijfelde tussen de Tilly Sunburst en Santa Rosa Splash, ben ik uiteindelijk toch voor de Tilly Sunburst gegaan. Na veel research te hebben gedaan besloot ik het topje te bestellen in maat S, en koos ik voor het broekje voor maat M.

Na iets meer dan een week viel het pakketje op de mat bij mijn ouders, stevig verpakt en geleverd door DHL. De top en het broekje zaten beiden apart verpakt in een leuk TRIANGL tasje, gemaakt van hetzelfde materiaal als de bikini. 


Het was love at first sight. Ik was erg bang dat de bikini mij niet erg flatteus zou staan aangezien de TRIANGL modellen een stuk smaller zijn dan ikzelf, maar niets bleek minder waar: de bikini zit als gegoten! De stof sluit erg mooi aan en is erg stevig. Waar ik bij andere bikini's nooit het zwembad in durf te duiken in verband met broekjes die dan op mijn enkels zitten, is dat bij deze bikini een heel ander verhaal. Komende zomer ga ik met deze bikini zeker weer een poging tot duiken wagen!


Hoewel ik de bikini echt ronduit prachtig vind, en het materiaal erg stevig is, ben ik ook erg benieuwd naar hoe hij bevalt tijdens een dagje strand of zwembad. Omdat er wel een flink prijskaartje aan de bikini hangt verwacht ik eigenlijk wel dat hij minstens twee zomers overleefd zonder aangetast te worden door chloor of zout. Op een aanfoto zullen jullie nog even moeten wachten. Eerst nog maar eens flink sporten en wat zonnebankbezoekjes plannen, haha!

De Tilly Sunburst bikini van TRIANGL is hier te bestellen. Inclusief verzendkosten betaalde ik 73,-. Mijn tip voor toekomstige bestellers is om bij twijfel altijd de grootste maat te nemen!

1 opmerking:

  1. Mag ik vragen wat voor maat broek je normaal hebt? Ik heb namelijk maat 36, door Triangl wordt een S aanbevolen, maar ik twijfel heel erg aangezien S mij zo klein lijkt en ik meer neig naar het bestellen van een M.. Maybe you could help me :)

    BeantwoordenVerwijderen